onsdag 23 mars 2011

okej

3:e dagen på supervåren har tagit ut sin rätt på minst 2 sätt:

1. Sporadiska snöskred uppkommer (nedkommer) runt huset.

2. En inte lika sporadiskt uppkommen cykel står nytvättad och nyoljad utanför garaget.

DBS Kilimanjaro. Detta monster fick jag köpt til 250 norska kronor. Ganska bra timpris med tanke på att den tagit mig till och från jobbet runt 18 månader, till och från moss i en dag, fram och tillbaka hit och dit. I sommar tänkte jag ta den till Stavanger. Det blir förmodligen inte så fint som jag föreställer mig, men jag ska göra det ändå, för att jag har bestämt mig för det.

Imorgon ska jag äta frukost med Elin. Hon jobbar på Elixia. Vi ska förhandla medlemskapspris över en tallrik AXA GULL. Världens kanske godaste müsli, som är en av orsakerna till varför man hellre vill träna på Elixia än SATS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar